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A modo de resumo, facemos referencia aos aspectos máis destacables da formación:
Trátase dun proxecto da Xeración Dixital, co obxectivo de acadar as habilidades e o certificado oficial de Expert@ en Transformación Dixital (Axente de Cambio).
Importancia da formación:
- Proporcionar ás persoas destinatarias as ferramentas precisas para atender as novas demandas laborais e acceder a un posto de traballo.
- Atender á gran demanda laboral por parte das PYMES de adecuar as súas empresas no eido dixital.
- Dar resposta ás necesidades que poidan ter as PYMES á hora de integrar e aplicar as novas tecnoloxías, para cambiar a súa forma de operar e funcionar.
- Ofertar ás empresas profesionais capacitados na transformación dixital que poidan guiar en todo momento ás PYMES nese proceso de cambio.
Persoas destinatarias:
Xóvenes de ata 35 anos de idade ocupados (en PYMES) ou desempregados coa seguinte formación:
- Titulación universitaria (ou estar no último ano) ou FP Grao Superior e contando con 6 meses de experiencia laboral (computando dentro de estes as prácticas).
- FP de Grao Medio, Bacharelato ou Certificado de Profesionalidade de Nivel III e contando con 2 anos de experiencia laboral en TIC (computando dentro de estes as prácticas).
Sesións:
- 45 horas presenciais
- 95 horas online (aula virtual)
- 10 horas mentorización (creación dun Plan de Transformación Dixital)
Titulación que se obterá:
- Certificado da Universidade Camilo José Cela (con 15 ECTS).
- Titulación PMI Project Management Ready Certification.
- Acceso directo á Bolsa de Emprego da Escola de Organización Industrial (EOI).
Enlace de interese:
https://tuimpulsodigital.es/formacion-agentes-del-cambio/
Xuntamos o cartel informativo, folleto folleto e folla de pre-inscrición (no caso de que algunha persoa queira realizar o curso podría enviárnola directamente).
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Hemos recibido en el Decanato la información de la siguiente oportunidad:
Traineeship opportunity in Information Centre that we currently have open for recent graduates in Library and information sciences (or similar studies).
The selected trainee will be working with the Information Centre (InfoCentre or library) team of the European Medicines Agency, and will be involved in specific projects related to the research of a new IT software for the EMA’s scientific and academic library, as well as drafting guidelines related to the InfoCentre and contributing to the information and communication campaigns on the InforCentre resources to the EMA’s staff.
During the traineeship, the selected trainee will:
- Increase their knowledge on management skills in the field of library and information science.
- Gain practice in collection management and cataloguing.
- Gain knowledge of innovative literature resources and information services and tools including electronic databases, online subscriptions and related management software available in the field of medicine and life sciences.
We believe this is a great opportunity for recent graduates to gain a practical experience in an international and highly regarded organisation of the European Union.
MORE INFORMATION:
What we offer:
- A 9-month traineeship at the Agency’s premises in Amsterdam (November 2023 - July 2024)
- Full-time or part time if combined with studies
- Stipend: €1,802.62 net per month
- Mentorship
- Career guidance and development
- Social activities
- Office and home working (relocation to The Netherlands is mandatory)
In order to be eligible to the EMA traineeship programme, candidates need to:
- Be an EU or EEA national
- Be a recent university graduate (graduated between 17 May 2022 and 18 June 2023) or a university student on an Erasmus + or a similar programme or a PhD student.
- Have a thorough knowledge of English(at least level C1) and a good knowledge of another official EU language (at least B2), as per the Common European Framework for Languages.
FULL DETAILS AND INFORMATION:
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Adolfo Domínguez oferta una beca para personas Graduadas en Gestión Industrial de la Moda.
¿En qué colaborarás?
- Ayudarás en las tareas administrativas derivadas de la posición.
- Colaborarás en la recopilación, análisis y consolidación de datos, además de la documentación para la medición del impacto social y medioambiental de la empresa a lo largo de la cadena de suministro y en la actualización de las bases de datos.
- Apoyarás en la organización y coordinación de actividades de Voluntariado y harás el seguimiento de la participación.
- Darás apoyo en la realización del Informe anual de sostenibilidad.
- Recopilarás datos para el desarrollo de KPIs de Huella de Carbono/Biodiversidad/Agua.
La remuneración mensual es de 612 € brutos al mes.
En caso de estar interesado/a, contacta con María Antolín Calzón (maria.antolin@adolfodominguez.com)
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Entidade: Adolfo Domínguez
Web: https://www.adolfodominguez.com/
Enderezo: Pol. Ind. San Cibrao das Viñas, Calle 4. 32901 Ourense. Spain
Periodo: junio-septiembre
Xornada: 8 a 16:15 o de 9 a 17:15
Número de prazas: 2
Remuneración: No
Descrición:
GESTIÓN DE BACK OFFICE: Trabajo administrativo (80% del trabajo)
- Gestión de pedidos Marketplaces
- Gestión de incidencias transportistas
- Gestión de incidencias almacén
- Gestión de incidencias de producto
GESTIÓN FRONT OFFICE: Contactos de clientes (20% del trabajo)
- Gestión de contactos de clientes
Requisitos específicos:
- Grao en Xestión Industrial da Moda
No caso de estar interesado/a, contacta con Miguel R. Luaces (miguel.luaces@udc.es) antes do 23/06/2023.
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O Boletín Oficial da Provincia da Coruña publica a aprobación das Bases específicas e convocatoria para a contratación laboral temporal dun/ha auxiliar de biblioteca en réxime laboral temporal ao abeiro do Programa de integración laboral mediante a execución de obras e servizos mínimos municipais dos concellos da provincia (PEL CONCELLOS 2023).
O prazo de presentación da solicitude é de 5 DIAS HABILES contados dende o seguinte ó da publicación do anuncio no Boletín Oficial da Provincia (9/5/2023).
Máis información: