20211217 FacendoHistoria

Para conmemorar os quince anos (2005-2020) das investigaci贸ns arqueol贸xicas da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n de Ferrol (UDC) en Siria e Palestina, berce de importantes civilizaci贸ns da Antig眉idade, organizouse esta exposici贸n temporal que ten como obxectivo explicarlle 谩 sociedade as achegas dunha iniciativa cient铆fica pioneira en Galicia. A trav茅s dunha linguaxe universal, como a fotograf铆a, a mostra estrut煤rase en oito m贸dulos tem谩ticos que pretenden introducir os visitantes en aspectos clave do
proxecto.

Hoxe 茅 m谩is necesario que nunca reivindicar o co帽ecemento human铆stico universal, sen fronteiras, como instrumento para afrontar os grandes retos e a crise de valores da sociedade actual. O contrario s贸 contrib煤e a alimentar ego铆smos e fundamentalismos. Exemplos non faltan na convulsa xeograf铆a de Oriente Pr贸ximo: destruci贸n de vidas humanas, de museos, de bibliotecas e de monumentos. A ciencia e a cultura son a mellor v铆a para a cooperaci贸n e o entendemento entre os pobos.

ACTIVIDADES PROGRAMADAS

• M茅rcores, 2 de febreiro de 2022. Conferencia: 芦Quince anos de arqueolox铆a da UDC en Oriente Pr贸ximo. Para que serve no s茅culo XXI reconstru铆r a nosa historia m谩is antiga?禄 por Juan Luis Montero Fenoll贸s (UDC)
  • M茅rcores, 9 de febreiro de 2022. Proxecci贸ns audiovisuais: 芦Tres miradas a Oriente Pr贸ximo禄 dos fot贸grafos Eloy Taboada, V铆ctor Rivera e Jos茅 Pardo.

As actividades ter谩n lugar no sal贸n de actos do Ateneo Ferrol谩n 谩s 19.00 h.

Agradecemento aos patrocinadores do proxecto arqueol贸xico da UDC en Oriente Pr贸ximo (2005-2020):

Axencia Espa帽ola de Cooperaci贸n Internacional para o Desenvolvemento, Centro de Humanidades-Universidade Nova de Lisboa (CHAM), Concello de Ferrol, Consulado xeral de Espa帽a en Xerusal茅n, Consello Superior de Investigaci贸ns Cient铆ficas (CCHS), Fundaci贸n Osmane A茂di, Fundaci贸n Palarq, Grupo CulXeo-UDC, Instituto Espa帽ol B铆blico e Arqueol贸xico, Ministerio de Ciencia e Innovaci贸n, Ministerio de Cultura e Deporte, Sociedade de Cultura Valle-Incl谩n, Universidade da Coru帽a, Xunta de Galicia.

M谩is informaci贸n:

Tr铆ptico "Facendo Historia"