A Aula Magna da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n do Campus Industrial de Ferrol acolle ma帽谩, martes 5 de marzo, 谩s 17:00 horas, o coloquio 鈥淧alestina, presente e futuro鈥 no que participan o embaixador xefe da misi贸n diplom谩tica de Palestina en Espa帽a, Husni Abdel Wahed, como entrevistado; e o profesor de Historia Antiga da Universidade da Coru帽a, Juan Luis Montero Fenoll贸s; como entrevistador.

O reitor da Universidade da Coru帽a, Ricardo Cao, abrir谩 e pechar谩 o acto de presentaci贸n do coloquio no que participar谩 tam茅n a decana da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n, Manuela del Pilar Santos.

O Campus Industrial da Universidade da Coru帽a promove, en colaboraci贸n coa Facultade de Humanidades e Documentaci贸n, un coloquio dirixido ao alumnado do Grao en Relaci贸ns Internacionais e aberto a toda a comunidade universitaria, as铆 como ao p煤blico xeral interesado. A entrada 茅 libre e gratu铆ta ata completar o aforo.

M谩is informaci贸n: