20231106 Cartel

A C谩tedra Diocese-Universidade da Coru帽a, na procura dos seus obxectivos de fomentar o intercambio de co帽ecemento e experiencias nos campos do patrimonio art铆stico e documental, e a conciencia social e a solidaridade real mediante a divulgaci贸n de iniciativas culturais e de promoci贸n humana, v茅n de anunciar a celebraci贸n das Xornadas "Bibliotecas e Responsabilidade Social", o vindeiro venres 10 de novembro na facultade de Humanidades e Documentaci贸n do Campus Industrial de Ferrol.

En canto 谩s tem谩ticas e conferenciantes, est谩 prevista a participaci贸n de Roberto Soto, presidente-fundador da Asociaci贸n de Profesionais de Bibliotecas M贸biles de Espa帽a (ACLEBIM), cun relatorio centrado nas bibliotecas rurais, con tanta presenza e actividade na nosa diocese. Doutra banda, o responsable de Innovaci贸n Bibliotecaria da Deputaci贸n de Barcelona, Andreu Orte, falar谩 sobre o modelo bibliotecario XBM, un referente na relaci贸n dos usuarios cos servizos bibliotecarios, os espazos, a colecci贸n e a tecnolox铆a. A directora da biblioteca da Universidade Pontificia de Salamanca e directiva da Asociaci贸n de Bibliotecarios da Igrexa en Espa帽a, Maribel Manzano, analizar谩 a responsabilidade social das bibliotecas. E Mar铆a Jos茅 Rucio, xefa da secci贸n de Manuscritos e Incunables da Biblioteca Nacional Espa帽ola, falar谩 sobre boas pr谩cticas bibliotecarias.

A inscrici贸n deber谩 formalizarse (antes das 14:00 horas do 8 de novembro) a trav茅s deste formulario online: https://forms.office.com/e/54xVV8Sgpq

Segundo informa a direcci贸n da C谩tedra, o certificado de asistencia darase por solicitude expresa e s贸 no caso de asistencia presencial.

M谩is informaci贸n:

Programa detallado na web da C谩tedra Mondo帽edo-Ferrol

Invitaci贸n e programa en formato PDF