20200831 Exponav

A Vicerreitor铆a de Estudantes, Participaci贸n e Empregabilidade fai p煤blica a convocatoria de 3 bolsas de colaboraci贸n na Exposici贸n Nacional da Construci贸n Naval de Ferrol para estudantes da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n da Universidade da Coru帽a.

O obxecto desta convocatoria 茅 a adxudicaci贸n de 3 bolsas que permitan a formaci贸n te贸rica e pr谩ctica mediante a realizaci贸n de actividades de apoio relacionadas coa dita exposici贸n. As tarefas que hai que realizar son as seguintes: establecer un sistema de rexistro, catalogaci贸n, ordenaci贸n e almacenamento do fondo e tarefas de catalogaci贸n e organizaci贸n da exposici贸n, as铆 como calquera outro de investigaci贸n, an谩lise, recompilaci贸n ou desenvolvemento de materias inclu铆das na tem谩tica da exposici贸n.

As solicitudes poder谩n presentarse no Rexistro Xeral da Universidade da Coru帽a (R煤a Maestranza, 9 - 15001 鈥 A Coru帽a), no Rexistro Auxiliar da Coru帽a ou no Rexistro da Vicerreitor铆a do Campus de Ferrol (Edificio de Apoio ao Estudo 15403- Ferrol), ou ben telem谩ticamente a trav茅s da Sede Electr贸nica da Universidade da Coru帽a, antes das 14:30 do d铆a 7 de setembro de 2020.

M谩is informaci贸n: texto completo da convocatoria