Imagen

De esquerda a dereita, Julieta V茅lez Lacour, Ant铆a Rodr铆guez Porto e Sara Veiguela Meignen

As alumnas do segundo curso do grao en Xesti贸n Industrial da Moda, Julieta V茅lez Lacour, Ant铆a Rodr铆guez Porto e Sara Veiguela Meignen, acadaron o primeiro premio do Concurso de V铆deos 鈥淢贸vete polos ODS鈥 que promove a Rede Galega de Cooperaci贸n Universitaria ao Desenvolvemento (RGCUD) co obxectivo de mobilizar e comprometer 谩s persoas participantes e ao resto na sociedade fronte aos grandes retos mundiais como poden ser o cambio clim谩tico, as desigualdades sociais e de x茅nero, a perda da biodiversidade ou mesmo a escaseza de auga. O v铆deo elaborado por estas tres estudantes da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n, 鈥Fashion Victims鈥, conseguiu sumar o maior n煤mero de likes na canle de You Tube do concurso onde se publicaron os 19 v铆deos participantes.

Imagen

De esquerda a dereita, Eva Castro Vilaboy, Noa Alonso P茅rez e Carla Garc铆a Touri帽o

A maiores, outras tres alumnas do segundo curso do grao en Xesti贸n Industrial da Moda, Eva Castro Vilaboy, Noa Alonso P茅rez e Carla Garc铆a Touri帽o, acadaron o terceiro premio neste mesmo certame co v铆deo 鈥Qu茅 quieres ser?鈥. As ga帽adoras do primeiro premio recibir谩n 550 euros e as do terceiro 200 euros.

Imagen

De esquerda a dereita, Luc铆a S谩nchez Dom铆nguez, Sabela Seco P茅rez e Camila Ros Torres

Pola s煤a banda, o xurado do Concurso de V铆deos 鈥淢贸vete polos ODS鈥 outorgoulle o Premio 谩 Innovaci贸n, dotado con 400 euros, ao v铆deo 鈥Moda por el clima鈥 elaborado por outras tres alumnas do segundo curso do grao en Xesti贸n Industrial da Moda, Luc铆a S谩nchez Dom铆nguez, Sabela Seco P茅rez e Camila Ros Torres. Nesta ocasi贸n, o xurado valorou moi positivamente o axuste 谩 tem谩tica do concurso, a s煤a orixinalidade e creatividade as铆 como a s煤a calidade t茅cnica.