O Proxecto de Plan de Acci贸n Titorial de curso 2020/2021 da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n incl煤e a creaci贸n da figura de alumnado-mentor co obxectivo de establecer un sistema de titor铆a entre iguais apoiando ao alumnado de nova incorporaci贸n.

A elecci贸n do alumnado mentor farase entre o alumnado que est谩 a realizar 3潞 curso do Grao en Xesti贸n Industrial da Moda. No caso de concorrer un n煤mero demasiado elevado de persoas, empregarase como criterio de selecci贸n a nota media do expediente acad茅mico.

A participaci贸n no programa de alumnado-mentor ser谩 reco帽ecida con 1,5 cr茅ditos ECTS por cuatrimestre, tal e como recolle a Resoluci贸n reitoral da UDC pola que se establecen as actividades polas que se reco帽ecen cr茅ditos nos estudos de grao, pola participaci贸n en actividades universitarias culturais, deportivas, de representaci贸n estudiantil, solidarias e de cooperaci贸n (RR 03/12/2019).

As persoas que desexen participar, deber谩n enviar un correo electr贸nico informando do seu interese a decanato.humanidades@udc.es antes do venres 23 de outubro 谩s 14:00.