Prezados/as alumnos/as, prezados/as compa帽eiros/as:

Como consecuencia da situaci贸n xerada polo estado de alarma decretado polo Goberno e en cumprimento das 煤ltimas resoluci贸ns reitor谩is, v茅monos obrigados ao peche da nosa Facultade.

A partires de agora para calquera d煤bida poderedes contactar co Decanato a trav茅s deste correo electr贸nico - decanato.humanidades@udc.es -

Mostrar, ao mesmo tempo, o compromiso de garant铆a de formaci贸n non presencial dos alumnos matriculados nos diferentes t铆tulos de Grao e M谩ster, nos termos recollidos nas diversas resoluci贸ns reitor谩is emitidas estes d铆as.

脡 preciso que esteamos atentos as publicaci贸ns contidas na p谩xina web da UDC e ao correo electr贸nico, as铆 como 谩 plataforma Moodle para o seguimento da formaci贸n nas diferentes materias.

Moitas grazas pola vosa colaboraci贸n e responsabilidade.