Unha vez que se reuniu a Comisi贸n de selecci贸n na Facultade de Humanidades e Documentaci贸n de Ferrol, o d铆a 30 de marzo de 2023, para a valoraci贸n das solicitudes de tres bolsas de colaboraci贸n na Exposici贸n Nacional da Construci贸n Naval de Ferrol, co obxecto de avaliar as solicitudes presentadas, segundo a convocatoria que se publicou o 17/03/2022, decidiu facer p煤blica a seguinte proposta PROVISIONAL.:

Bolsas de colaboraci贸n Exponav - listaxe provisional [galego]

Bolsas de colaboraci贸n Exponav - listaxe provisional [castel谩n]

Establ茅cese un prazo ata as 14:00 horas do d铆a 11 de abril de 2023 para presentar reclamaci贸ns 谩 listaxe mediante unha instancia na secretar铆a do decanato deste centro e dirixida 谩 presidenta da Comisi贸n de selecci贸n.

Modificaci贸n por erro no proceso:

A listaxe foi publicada na web cando a convocatoria di que ten que ser publicada no Taboleiro Electr贸nico. O d铆a 13/04/2023 publicouse a listaxe provisional na sede electr贸nica da UDC:

Listaxe provisional Bolsas Colaboraci贸n Exponav 2023

Establ茅cese un prazo ata as 14:00 horas do d铆a 19 de abril de 2023 para poder presentar reclamaci贸ns. As reclamaci贸ns presentaranse mediante unha instancia na secretar铆a do decanato da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n e dirixida 谩 presidenta da Comisi贸n de selecci贸n.