20200831 Exponav

A Vicerreitor铆a de Estudantes, Participaci贸n e Empregabilidade fai p煤blica a convocatoria de 3 bolsas de colaboraci贸n na Exposici贸n Nacional da Construci贸n Naval de Ferrol para estudantes da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n da Universidade da Coru帽a das titulaci贸ns de grao en Humanidades, grao en Informaci贸n e Documentaci贸n, grao en Xesti贸n Dixital de Informaci贸n e Documentaci贸n ou M谩ster Universitario en Estudos Avanzados en Museos, Arquivos e Bibliotecas.

O obxecto desta convocatoria 茅 a adxudicaci贸n de 3 bolsas que permitan a formaci贸n te贸rica e pr谩ctica mediante a realizaci贸n de actividades de apoio relacionadas coa dita exposici贸n. As tarefas que hai que realizar son as seguintes: establecer un sistema de rexistro, catalogaci贸n, ordenaci贸n e almacenamento do fondo e tarefas de catalogaci贸n e organizaci贸n da exposici贸n, as铆 como calquera outro de investigaci贸n, an谩lise, recompilaci贸n ou desenvolvemento de materias inclu铆das na tem谩tica da exposici贸n.

As solicitudes poder谩n presentarse no Rexistro Xeral da UDC (r煤a da Maestranza 9, 15001 A Coru帽a), no Rexistro Auxiliar de Elvi帽a-A Zapateira (Facultade de Ciencias, Local n潞1 (planta baixa), Campus da Zapateira, 15071 A Coru帽a)) ou no Rexistro Auxiliar de Ferrol (Edificio de Usos administrativos (1潞 andar), R/ Dr. V谩zquez Cabrera s/n, Esteiro, 15403 Ferrol), ou ben telematicamente a trav茅s da Sede Electr贸nica da Universidade da Coru帽a, nun prazo de seis d铆as h谩biles desde a publicaci贸n desta convocatoria.

O prazo de presentaci贸n de solicitudes remata o luns 27 de marzo 谩s 14:00

M谩is informaci贸n: