O Servizo de Emprego da UDC, en colaboración coa Facultade de Humanidades e Documentación e o PAT do centro, está a organizar un programa de mellora de empregabilidade. Este programa consta dos seguintes módulos:

• MÓDULO I: "FOMENTO DA CULTURA EMPRENDEDORA". Temática: autoemprego e emprendemento, coñecementos para a realización dun plan de negocio modelo Canvas (3 horas).
  • MÓDULO II: "SEMINARIO ORIENTACIÓN LABORAL”. Temática: probas de selección das empresas e recursos para a busca de emprego e prácticas, elaboración do CV, a entrevista de traballo, dinámica de grupos (3 horas).
  • MÓDULO III: "EXPERIENCIAS E CASOS PRÁCTICOS DE INSERCIÓN LABORAL" .Temática: persoal dos departamentos de RRHH de empresas informarán sobre os procesos selectivos que utilizan, competencias que avalían, etc., e, por outra banda, persoas emprendedoras contarán a súa experiencia na creación da súa empresa (4 horas)

O alumnado asistente á totalidade dos seminarios deste programa poderá solicitar 1 crédito ECTS.

O Módulo I - Fomento da Cultura Emprendedora no Campus de Ferrol para a nosa Facultade está programado na seguinte data e lugar:

Lugar: Edificio de Apoio ao Estudo. Aula 2.1 (2ªplanta)
Día: 23 de abril
Hora: 09:30-12:30 h.

Podes formalizar a túa inscrición de balde no seguinte formulario de inscrición

O Módulo II - Seminario de Orientación Laboral está programado na seguinte data e lugar:

Lugar: Teams
Día: 16 de abril
Hora: 10:30-12:00 h.

Podes formalizar a túa inscrición de balde no seguinte formulario de inscrición antes do xoves 15 de abril ás 14:00 horas

Non perdas a oportunidade!

Nos vindeiros días avisarémosvos da data e hora do Módulo II.