O Servizo de Emprego da UDC, en colaboraci贸n coa Facultade de Humanidades e Documentaci贸n e o PAT do centro, est谩 a organizar un programa de mellora de empregabilidade. Este programa consta dos seguintes m贸dulos:

• M脫DULO I: "FOMENTO DA CULTURA EMPRENDEDORA". Tem谩tica: autoemprego e emprendemento, co帽ecementos para a realizaci贸n dun plan de negocio modelo Canvas (3 horas).
  • M脫DULO II: "SEMINARIO ORIENTACI脫N LABORAL鈥. Tem谩tica: probas de selecci贸n das empresas e recursos para a busca de emprego e pr谩cticas, elaboraci贸n do CV, a entrevista de traballo, din谩mica de grupos (3 horas).
  • M脫DULO III: "EXPERIENCIAS E CASOS PR脕CTICOS DE INSERCI脫N LABORAL" .Tem谩tica: persoal dos departamentos de RRHH de empresas informar谩n sobre os procesos selectivos que utilizan, competencias que aval铆an, etc., e, por outra banda, persoas emprendedoras contar谩n a s煤a experiencia na creaci贸n da s煤a empresa (4 horas)

O alumnado asistente 谩 totalidade dos seminarios deste programa poder谩 solicitar 1 cr茅dito ECTS.

O M贸dulo I - Fomento da Cultura Emprendedora no Campus de Ferrol para a nosa Facultade est谩 programado na seguinte data e lugar:

Lugar: Edificio de Apoio ao Estudo. Aula 2.1 (2陋planta)
D铆a: 23 de abril
Hora: 09:30-12:30 h.

Podes formalizar a t煤a inscrici贸n de balde no seguinte formulario de inscrici贸n

O M贸dulo II - Seminario de Orientaci贸n Laboral est谩 programado na seguinte data e lugar:

Lugar: Teams
D铆a: 16 de abril
Hora: 10:30-12:00 h.

Podes formalizar a t煤a inscrici贸n de balde no seguinte formulario de inscrici贸n antes do xoves 15 de abril 谩s 14:00 horas

Non perdas a oportunidade!

Nos vindeiros d铆as avisar茅mosvos da data e hora do M贸dulo II.