A Rede Galega de Cooperaci贸n Universitaria ao Desenvolvemento (RGCUD), convoca o I Concurso de v铆deos "M脫VETE POLOS ODS" co obxectivo de dar a co帽ecer os Obxectivos de Desenvolvemento sostible (ODS) de Naci贸ns Unidas e sensibilizar 谩 comunidade universitaria, e 谩 sociedade en xeral, sobre a importancia de que todas as persoas formemos parte da soluci贸n aos grandes retos mundiais sobre a desigualdade, o cambio clim谩tico, a perda da biodiversidade, etc...

O dito Concurso est谩 aberto a v铆deos de 1 min de duraci贸n en formato mp4, coa tem谩tica de como se pode contribu铆r individualmente 谩 consecuci贸n dalgunha das 169 metas nas que se materializan estes obxectivos.

Poder谩n presentarse ao certame de maneira individual ou en grupo, todo o alumnado matriculado nas universidades de Santiago de Compostela, Vigo e A Coru帽a.

Os premios para os videos m谩is votados en Youtube consistir谩n nunha dotaci贸n econ贸mica de:

1潞 Premio ao v铆deo m谩is votado en youtube: 550 鈧

2潞 Premio ao segundo v铆deo m谩is votado en youtube: 350 鈧

3潞 Premio ao terceiro v铆deo m谩is votado en youtube: 200 鈧

Premio 谩 innovaci贸n: 400 鈧

O prazo de presentaci贸n de solicitudes permanecer谩 aberto dende o d铆a seguinte 谩 publicaci贸n desta convocatoria ate as 14:00h do 30 de setembro de 2021.

Basesconcurso_videos_ODS_RGCUD.pdf_asinado.pdf

M谩is informaci贸n en: