20200512 FUAC

A Facultade de Humanidades e Documentaci贸n organiza d煤as v铆deocharlas coa Fundaci贸n Universidade da Coru帽a (FUAC) na que nos contar谩n o programa de pr谩cticas da FUAC para estudantes universitarios. O programa est谩 dirixido a alumnos que superasen o 50% dos cr茅ditos, e a alumnos de mestrado, doutoramento ou posgrao. Por茅n, a asistencia 茅 libre e pode asistir 谩 charla calquera persoa que queira co帽ecer o programa de pr谩cticas.

A videocharla realizarase mediante unha xuntanza de Microsoft Teams en dous horarios para que non se solape cos horarios das titulaci贸ns:

Xoves 11 de febreiro 谩s 10:00 (axeitado para o 3潞 curso do Grao en Xesti贸n Industrial da Moda e para o Mestrado en Museos, Arquivos, e Bibliotecas).

VIDEOCHARLA: XOVES 11, 10:00

Venres 12 de febreiro 谩s 10:00 (axeitado para o 4潞 curso do Grao en Informaci贸n e Documentaci贸n e do Grado en Humanidades, para o 2潞 curso do Grao en Xesti贸n Dixital de Informaci贸n e Documentaci贸n, e para o Mestrado en Museos, Arquivos, e Bibliotecas).

VIDEOCHARLA: VENRES 12, 10:00

M谩is informaci贸n: Folleto en PDF