20211104 SeminarioEmprendemento

O Servizo de Emprego da UDC, en colaboraci贸n coa Facultade de Humanidades e Documentaci贸n e o PAT deste centro, est谩 a organizar o Programa de Mellora da Empregabilidade 2021-22 (m谩is informaci贸n). Este programa consta dos seguintes m贸dulos:

• M贸dulo I: "Fomento da Cultura Emprendedora". Tem谩tica: autoemprego e emprendemento, co帽ecementos para a realizaci贸n dun plan de negocio modelo Canvas (3 horas). Realizarase unha din谩mica de grupo. Programado para o martes 16 de novembro, en horario de 11:00 a 14:00 horas, na aula 2.2 da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n. Inscr铆bete neste formulario.
  • M贸dulo II: "Orientaci贸n laboral". Tem谩tica: probas de selecci贸n das empresas e recursos para a busca de emprego e pr谩cticas, elaboraci贸n do CV, a entrevista de traballo, din谩mica de grupos. Data por confirmar.
  • M贸dulo III: "Experiencias e Casos Pr谩cticos de Inserci贸n Laboral". Tem谩tica: persoal dos departamentos de RRHH de empresas informar谩n sobre os procesos selectivos que utilizan, competencias que aval铆an, etc., e, por outra banda, persoas emprendedoras contar谩n a s煤a experiencia na creaci贸n da s煤a empresa (4 horas). Realizarase para todo o alumnado da UDC, nunha data a铆nda por confirmar.

O alumnado asistente 谩 totalidade dos seminarios deste programa poder谩 solicitar 1 cr茅dito ECTS.

O M贸dulo I ter谩 lugar no noso centro na seguinte data e lugar:

• D铆a: 16 de novembro
  • Hora: 11:00-14:00 h
  • Lugar: Aula 2.2 da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n.

Podes formalizar a t煤a inscrici贸n, de balde, no seguinte formulario de inscrici贸n.

Iremos actualizando a informaci贸n coas datas dos vindeiros seminarios. Non perdas a oportunidade de mellorar as t煤as competencias e habilidades!

M谩is informaci贸n:

Formulario de inscrici贸n