O Proxecto de Plan de Acci贸n Titorial (PAT) do curso 2021/2022 da Facultade de Humanidades e Documentaci贸n incl煤e a creaci贸n da figura do alumnado-mentor co obxectivo de establecer un sistema de titor铆a entre iguais apoiando ao alumnado de nova incorporaci贸n. A idea xeral deste programa 茅 que alumnado de cursos m谩is avanzados, ao que denominaremos 鈥榓lumnado mentor鈥, sirva de apoio e axuda ao alumnado de recente incorporaci贸n no inicio da s煤a andadura acad茅mica. 脡 por iso que se convoca o Programa de Mentor铆a, cuxas bases se detallan no documento que se adxunta:

Bases da convocatoria do programa de mentorizaci贸n. Curso 2021/2022

Para inscribirse no programa ser谩 preciso cubrir o formulario online de Solicitude de participaci贸n como alumno/a mentor/a no Programa Mentor铆a 2021/22, dispo帽ible no seguinte enlace:

Formulario de solicitude

O prazo de presentaci贸n de solicitudes permanecer谩 aberto dende o d铆a de publicaci贸n desta convocatoria at茅 as 23:55 horas do martes 28 de setembro de 2021.