Se queres incidir nas decisi贸ns da nosa universidade participa na xuntanza presencial do 22 de xullo 谩s 17:00 horas no Pavill贸n de Estudantes, no campus de Elvi帽a.

Nesta xuntanza poder谩s formar parte activa do proxecto de co-dese帽o do Consello do Estudantado da UDC, que est谩 desenvolver un grupo de estudantes xunto coa Vicerreitor铆a de Estudantes e Empregabilidade.

A UDC est谩 a impulsar a creaci贸n do Consello do Estudantado como 贸rgano de representaci贸n estudantil e fomento da participaci贸n universitaria. A participaci贸n cidad谩 茅 unha competencia esencial, tanto na vida como na academia, para a formaci贸n integral das persoas, a nivel individual e colectivo.

Nas universidades p煤blicas, a participaci贸n activa da comunidade universitaria nos 贸rganos de goberno e na propia vida universitaria fortalece o sentido de pertenza, o pensamento cr铆tico e a preparaci贸n do alumnado para a vida futura, ademais de contribu铆r a unha mellor universidade p煤blica para todas as persoas. 脡 por iso que a Universidade da Coru帽a ten interese en formalizar a creaci贸n e posta en marcha do Consello do Estudantado durante este ano 2024.

A vosa participaci贸n 茅 importante. Agardamos contar con v贸s.

Se queres asistir, p贸deste inscribir aqu铆: https://forms.office.com/e/DrTQ1HuB9w