14/05/2019; Conferencia "Érase una vez Babilonia: verdad y mito de una ciudad universal". Juan Luis Montero Fenollós, UDC. Hora: 19.30. Salón de Grados, Facultade de Humanidades e Documentación

60249843 2768874373128642 7518477437198401536 n

XVII Xornadas Literarias da Biblioteca Municipal de Neda

20190425 XornadasLiterariasNeda

Os días 25, e 26 de abril celebraránse as XVII Xornadas Literarias en colaboración co Concello de Neda, este ano adicadas ao escritor polaco Joseph Conrad.

O martes día 23 ás 17:00 terá lugar una rolda de prensa na Facultade de Humanidades e Documentación para dar a coñecer os contidos das xornadas que se celebrarán os días 25 e 26 ás 20:00 na Casa das Palmas do Concello de Neda.

O programa completo das xornadas se pode descargar neste enlace.

4ª Conferencia y Seminarios Máster de Estudios Avanzados en Museos, Archivos y Bibliotecas: "Os Frescos dos Vilares/v séculos de Nós"

CONFERENCIA OS FRESCOS

La museóloga Sonia Enca y la restauradora Uxia Aguiar imparten el cuarto seminario del Máster de Estudios Avanzados en Museos, Archivos y Bibliotecas con el título "Os Frescos dos Vilares/v séculos de Nós".

Entrada abierta a todos los interesados. ¡Os esperamos!

Documental finalista XII Muestra Internacional de cine Etnográfico. Finalista entre los tres mejores documentales gallegos 2017. "Entrar ós Vilares" . En Seminarios Máster Estudios Avanzados en Museos, Archivos y Bibliotecas

DOCUMENTAL

Documental finalista en la XII Muestra Internacional de cine Etnográfico entre quince finalistas de todo el mundo. Finalista también entre los tres mejores documentales gallegos del 2017 y candidato al premio del público.

Entrada abierta a todos los interesados. ¡Os esperamos!

Conferencia - Do Catálogo Colectivo do Patrimonio Bibliográfico de Galicia en papel a Galiciana-Biblioteca Dixital de Galicia: evolución da recollida e acceso do patrimonio bibliográfico galego

20190328 CartelGaliciana

A Facultade de Humanidades e Documentación organiza o xoves 28 de marzo ás 12:30 no salón de grados unha conferencia na que se describirá a evolución da recollida e acceso do patrimonio bibliográfico galego no paso do Catálogo Colectivo do Patrimonio Bibliográfico de Galicia en papel a Galiciana-Biblioteca Dixital de Galicia.

A conferencia será impartida por Noelia Bascuas Ferreiro e Ignacio Cabano Vázquez da Biblioteca de Galicia.

O acceso e libre até completar o aforo.

Do Catálogo Colectivo do Patrimonio Bibliográfico de Galicia  en papel a Galiciana-Biblioteca Dixital de Galicia: evolución da recollidaacceso do patrimonio bibliográfico galego